Používáme cookies a obdobné technologie nezbytné pro správné fungování webu, a dále pro účely analýzy provozu a návštěvnosti a personalizaci obsahu a reklamy. Informace o užívání našich stránek sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery. Výběrem „Přijmout vše“ udělujete souhlas se zpracováním všech volitelných druhů cookies pro tyto zmíněné účely. Spravovat či blokovat jednotlivé druhy cookies můžete v „Nastavení cookies“. Zpracování volitelných cookies můžete také odmítnout. Více informací v Zásadách používání souborů cookies. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Žádné produkty
Bankovní převod - nejsnadnější je bankovní převod, který doporučujeme. Převodem na náš účet převedete požadovanou peněžní částku dle zaslaných podkladů. Variabilní symbol je uvedený v podkladech.
Dobírka - po objednání a zaslání potvrzení objednávky Vám Česká Pošta doručí balíček na Vámi požadovanou adresu či poštu, kde ji na místě zaplatíte v hotovosti, nebo platební kartou.
Objednávky zasíláme druhý den od objednání nebo připsání platby na účet. V případě že by z nějakých provozních důvodů toto nebylo splněno, budete na to upozornění mailem s datumem odeslání.
Ano, veškeré zboží máme fyzicky k dispozici a po provedení platby je připraveno ihned k odeslání.
Ano, pokud se setkáte s jakýmkoliv problémem během objednávky je možné objednávku uskutečnit telefonicky na čísle (+420) 724 572 556 nebo e-mailem na adrese: obchod@legabox.cz
7 dní od potvrzení objednávky.
Ano. V našem sortimentu naleznete pouze originální LEGO® dílky, minifigurky, a sety. Napodobeniny a padělky různého původu u nás nehledejte.
Ne, nemusíte. Pokud se ale stanete registrovaným zákazníkem, nebudete muset při každém nákupu vyplňovat znovu všechny Vaše údaje - stačí se přihlásit ke svému účtu a nákup bude rychlejší. Navíc získáte možnost lépe sledovat stav vašich objednávek.